PROJE ETİK KURALLARI

   

PROJE ETİK DAVRANIŞ KURALLARI

 

 Hukuk kurallarına, kanunlara ve mevzuata uyum esastır.

 

Kişiler arasında eşit yaklaşım gözetilir ve tarafsızlık ilkesine uyulur.

 

Kamu yararı ve doğrultusunda hareket edilir.

 

Saydamlık temel ilkedir.

 

Proje süreçlerine uygunluk ve tutarlılık esastır.

 

Değişime ve yeniliğe açıklık desteklenir

 

Eğitim kalitesinin sürekli yükseltilmesi hedeflenir.

 

Karşılıklı nezaket ve saygı esastır.

 

"Ben" odaklı değil "Biz" odaklı düşünmeye değer verilir.

 

Hizmet içi eğitime ve kişisel gelişime önem verilir.

 

Katılımcılık önemsenir, ekip çalışması desteklenir.

 

Proje süresince uyumluluk ve paylaşıma değer verilir.

 

Proje atmosferinin ve şartlarının kalitesi önemsenir.

 

Standartlar ve uygulamalar açıkça ifade edilir.

 

Motivasyon artırıcı çalışmalar önemsenir.

 

Süreklilik arz etmemek ve kasıtlı olmamak şartı ile ortakların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.

 

Proje tüm unsurlar arasında güven esastır.

 

Tüm katılımcılar çözüm odaklı davranışlar sergiler.

 

Proje katılımcılar tüm eğitim paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.

 

Proje tüm katılımcılara, önce insan olarak değer verilir.

 

Yönetimde hakkaniyet ilkesi gözetilir.

 

Tarafsızlık ve adil yaklaşım esastır.

 

Projenin karar ve kuralları açık, anlaşılır ve sadedir. 


Etik ve Davranış Kurallarına uymayı, uyulmaması halinde yaptırımların olabileceğini; tüm katılımcılar taahhüt eder.

   

PROJECT CODE OF ETHICAL CONDUCT

   

Compliancewiththerules of law, lawsandregulations is essential.

 

Theprinciple of neutrality is followedand an equalapproach is observedbetweenpersons.

 

It is in thepublicinterestandacted in line.

 

Transparency is thebasicprinciple.

 

Complianceandconsistencywithprojectprocessesareessential.

 

Opennesstochangeandinnovationsupported

 

It is aimedtocontinuouslyimprovethequality of Education.

 

Mutualkindnessandrespectareessential.

 

It is worththinking "we" focusedratherthan " I " focused.

 

Emphasis is placed on in-service trainingandpersonaldevelopment.

 

A constructiveapproach is showntocorrectthemistakesanddeficiencies of employees on theconditionthattheyare not continuousorintentional.

 

Trustamongallelements of theproject is essential.

 

Allparticipantsexhibitsolution-orientedbehaviors.

 

Project participantsestablishgoodrelationswithalleducationalstakeholders.

 

Theemployee is valuedfirst as a humanbeing.

 

Theprinciple of fairness is observed in management.

 

Neutralityand a fairapproachareessential.

 

Thedecisionsandrules of theprojectareclear, clearandsimple.

 

Allparticipantsundertaketocomplywiththecode of ethicsandconduct, thattheremay be sanctionsifthey fail tocomply.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder