PROJE
ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
Hukuk kurallarına, kanunlara ve mevzuata uyum
esastır.
Kişiler
arasında eşit yaklaşım gözetilir ve tarafsızlık ilkesine uyulur.
Kamu
yararı ve doğrultusunda hareket edilir.
Saydamlık
temel ilkedir.
Proje
süreçlerine uygunluk ve tutarlılık esastır.
Değişime
ve yeniliğe açıklık desteklenir
Eğitim
kalitesinin sürekli yükseltilmesi hedeflenir.
Karşılıklı
nezaket ve saygı esastır.
"Ben"
odaklı değil "Biz" odaklı düşünmeye değer verilir.
Hizmet
içi eğitime ve kişisel gelişime önem verilir.
Katılımcılık
önemsenir, ekip çalışması desteklenir.
Proje
süresince uyumluluk ve paylaşıma değer verilir.
Proje
atmosferinin ve şartlarının kalitesi önemsenir.
Standartlar
ve uygulamalar açıkça ifade edilir.
Motivasyon
artırıcı çalışmalar önemsenir.
Süreklilik
arz etmemek ve kasıtlı olmamak şartı ile ortakların yanlışlıklarını ve
eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
Proje tüm
unsurlar arasında güven esastır.
Tüm
katılımcılar çözüm odaklı davranışlar sergiler.
Proje
katılımcılar tüm eğitim paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
Proje tüm
katılımcılara, önce insan olarak değer verilir.
Yönetimde
hakkaniyet ilkesi gözetilir.
Tarafsızlık ve adil yaklaşım esastır.
Projenin
karar ve kuralları açık, anlaşılır ve sadedir.
Etik ve
Davranış Kurallarına uymayı, uyulmaması halinde yaptırımların olabileceğini;
tüm katılımcılar taahhüt eder.
PROJECT
CODE OF ETHICAL CONDUCT
Compliancewiththerules
of law, lawsandregulations is essential.
Theprinciple
of neutrality is followedand an equalapproach is observedbetweenpersons.
It is in
thepublicinterestandacted in line.
Transparency
is thebasicprinciple.
Complianceandconsistencywithprojectprocessesareessential.
Opennesstochangeandinnovationsupported
It is
aimedtocontinuouslyimprovethequality of Education.
Mutualkindnessandrespectareessential.
It is
worththinking "we" focusedratherthan " I " focused.
Emphasis
is placed on in-service trainingandpersonaldevelopment.
A
constructiveapproach is showntocorrectthemistakesanddeficiencies of employees
on theconditionthattheyare not continuousorintentional.
Trustamongallelements
of theproject is essential.
Allparticipantsexhibitsolution-orientedbehaviors.
Project
participantsestablishgoodrelationswithalleducationalstakeholders.
Theemployee
is valuedfirst as a humanbeing.
Theprinciple
of fairness is observed in management.
Neutralityand
a fairapproachareessential.
Thedecisionsandrules
of theprojectareclear, clearandsimple.
Allparticipantsundertaketocomplywiththecode
of ethicsandconduct, thattheremay be sanctionsifthey fail tocomply.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder